واکس مخصوص کیف چرم طبیعی

واکس مخصوص کیف چرم طبیعی

فرآورده‌های چرم طبیعی همیشه جزو لوازم ارزشمند و گران قیمت ما هستند. این لوازم به علت طبیعی بودن بافت خود، در برابر عوامل مخرب محیطی و طی زمان دچار آسیب ظاهری می‌شوند. پس برای زیبایی همیشگی این لوازم نفیس، مراقبت مداوم از آنها امری ضروری‌ است.

کرم براق‌کننده و مراقبت چرم نانوسان محصولی پرکاربرد و موثر، جهت مراقبت حرفه‌ای از انواع چرم و فرآورده‌های چرمی طبیعی و حتی مصنوعی است. این محصول به دلیل وجود فرمولاسیون نانو به کار رفته، باعث ایجاد برق طبیعی و خوشایند روی سطح چرم شده و مانع خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک خوردن سطح می‌شود.

ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از محصولات بیز، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی این محصول از محصولات نانوسان، مسخصات، مزایای استفاده، شیوه مصرف و … آن بپردازیم.
کرم براق کننده و مراقبت چرم نانوسان

چرم و فرآورده های آن معمولا جزء محصولات نفیس و ارزشمند هستند ، که در اثر گذشت زمان و در برابر عوامل مخرب محیطی و حتی خشکی هوا دچار آسیب می شود از این رو چرم مثل پوست انسان نیازمند مراقبت و نگهداری می باشد .
کرم چرم نانوسان محصولی بسیار موثر و کاربردی برای مراقبت و نگهداری از انواع چرم و فرآورده های آن مانند : کیف ، کفش ، البسه ، صندلی های چرمی ، و سایل تزیینی و سطوح مشابه دیگر می باشد . تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید این محصول باعث ایجاد براقیت بسیار مطلوب روی سطح چرم شده و مانع از از خشک شدن ، پوسته شدن و ترک خوردن سطح چرم می شود . از این رو در ایجاد و حفظ نرمی و لطافت چرم بسیار موثر بوده ، و باعث بالا بردن عمر و کیفیت چرم شده و در حفظ ظاهر آن بسیار تاثیر گذار می باشد .
کرم مراقبت چرم نانوسان
به همراه پد پاک کننده

قیمت و خرید واکس و کرم چرم نانوسان

چرم و فرآورده های آن معمولا جزء محصولات نفیس و ارزشمند هستند ، که در اثر گذشت زمان و در برابر عوامل مخرب محیطی و حتی خشکی هوا دچار آسیب می شود از این رو چرم مثل پوست انسان نیازمند مراقبت و نگهداری می باشد .

کرم مراقبت چرم نانوسان محصولی بسیار موثر و کاربردی برای مراقبت و نگهداری از انواع چرم و فرآورده های آن مانند : کیف ، کفش ، البسه ، صندلی های چرمی ، و سایل تزیینی و سطوح مشابه دیگر می باشد .
کاربرد :

انواع چرم و فرآورده های آن مانند : کیف ، کفش ، البسه ، صندلی های چرمی ، و سایل تزیینی و سطوح مشابه دیگر می باشد .

نحوه استفاده :

قبل از استفاده از محصول ، سطح را تمیز نمایید .

قبل از استفاده قوطی را به خوبی تکان دهید و سپس لایه ای یکنواخت و نازک از محصول بر روی چرم اعمال نمایید .

شرایط استفاده و نگهداری :

بین ۵ تا ۲۵ درجه

در دمای پایین تر از ۵ درجه استفاده نشود .

دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید .



هشدار :

ابتدا بر روی یک سطح نمونه یا خارج از دید امتحان کنید .

تنها بر روی چرم صاف اعمال نمایید .

وزن محصول با بسته بندی: ۱۴۰ گرم
حجم محصول: ۱۰۰ میلی لیتر
PH: 7
رنگ محصول: سفید شیری
حالت فیزیکی: مایع غلیظ
حساسیت زایی برای پوست: ندارد
نوع ظرف محصول: پلی اتیلن ترفتالات
اندازه دهانه درب بطری: ۲۸ میلی متر
استنشاق: غیر قابل استنشاق
بو: ندارد
آتش گیری: ندارد
خوداشتعالی: ندارد
خواص اکسیدکنندگی: ندارد
مسمویت آب ها: ندارد
احتیاط در انبارداری: در محل خشک و خنک و با درب بسته نگهداری شود .
محلول: حلالیت در آب


قیمت واکس و کرم چرم نانوسان در وبسایت Aghayebiz
میزان سفارشات، حجم محصول و… از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول هستند. البته در فروشگاه ما، برای مشتریان دائم و سفارشات در حجم بالا، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود.

متاسفانه برخی از افراد سودجو، نمونه‌های فیک و تقلبی از این محصول را با قیمت‌های باور نکردنی در بازار عرضه می‌کنند. این محصولات فیک موجب از بین رفتن چرم طبیعی نیز می‌شوند. به همین جهت بهتر است که از فروشگاه‌های معتبر، خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید کرم و واکس چرم نانوسان می‌توانید از سایت آقای بیز و از طریق همین صفحه اقدام نمایید. خرید از آقای بیز به صورت اینترنتی بوده و ارسال سفارشات شما به کلیه نقاط کشور میسر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با همکاران واحد فروش در پشتیبانی سایت تماس بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: